Peter Van Severen runt al sinds 1980 Van Severen nv, dat zich toelegt op sanitair, centrale verwarming en daken. In de wijde omgeving van Aalter heeft dit bedrijf naam en faam, waardoor de site druk bezocht werd. De zaakvoerder wou echter een nieuwe branding, met de focus op zijn topteam. Want het is dankzij hen dat Van Severen telkens kwaliteitsvolle projecten kan opleveren.
Katia Braeckevelt van Ontwerpburo geel.anders kwam met het ontwerp, ik verzorgde de ontwikkeling van de nieuwe website. De homepage bevat uiteraard het klassieke overzicht van hun diensten, aangevuld met overtuigende reviews. Daaronder ervaart de bezoeker op drie verschillende manieren dat Van Severen hun personeel hoog in het vaandel draagt. Eerst is er een luikje nieuws: een mooie kans om sfeerbeelden te geven bij collegiale uitstapjes, of om een nieuw personeelslid te verwelkomen.
Daarna volgt een vlotte missie die verduidelijkt dat goed teamwork hen onderscheidt van de concurrentie. De homepage sluit af met een overzicht van dat topteam. De professionele foto’s bij de contactgegevens van élke medewerker geven een persoonlijke toets aan de site: de klant kan zich een beeld vormen van zijn contactpersoon. Een geslaagde branding waarbij alle medewerkers in de spotlight staan! Op een volgende pagina krijgt de bezoeker een teller te zien die aangeeft dat Van Severen een succesvol bedrijf is.
De beelden van recente projecten spreken voor zich, evenals de mooie reviews. De hele website straalt uit dat Van Severen een solide en integere partij is voor sanitair, cv en daken.
Fijn samenwerken met Nicholas!
Klaar voor een (re)branding? Of zin in een inspirerende babbel om te zien welke mogelijkheden er zijn? Geef je gegevens door en ik contacteer jou!